inatt ska jag sova tusen timmar, gottgottgott

Jefferson Airplane äger. Jag menar liksom white rabbit unt so weither! Jag menar även; ett band som döper sin samlingsskiva med sina bästa låtar/mest sålda singlar till "The Worst Of Jefferson Airplane" måste helt enkelt bara vara asbra

Så jävla goda drinkar, jag dog. G-O-T-T. Ganska dött på tc men människor är rätt dryga ibland så det var bara skönt, vi hade mycket mycket mycket trevligt ändå :)))) Älska syskon

Nu ska jag dryga vidare här i cyberrymden, cya!

PS fick ett överfallslarm pga min (o?)vana att vandra runt längre sträckor i nattens mörker. kanske bra att ha, vet ej. DS

NIGHTY

Kommentarer
Postat av: mollsan

white rabbit = hur bra som helst

2009-12-21 @ 18:47:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0