kristallskeppet

Jag hatar att passa tider, det är så idiotiskt att alltjämt behöva passa dem, och stressa sönder sig för att hinna med. Synd att hela samhället är uppbyggt på tider, det är ju inte direkt något man kan förändra. But I still hate it though

Har vandrat på stan med Hillevi, hon har julhandlat, och jag har köpt en ny börs samt en speciell Beatlesaffisch. Affischen äger eftersom det är en reklamaffisch och därmed inte finns i så många upplagor. Ska spara den till 2050 och sälja den dyyyrt på Ebay!!! Eller nåt.

Börsen ägde också; kassören försökte pracka på mig en likadan istället fast i äkta skinn för mer än dubbla priset, vilket jag avböjde av diverse skäl. Och istället så slog hon in fel pris, så jag fick den för 20 spänn billigare tihihi fnissfnissfniss ÄGD

Vi fikade även på världens bästa Barista, och serri kaffet med namnet Etiopien var fan ett av de godaste jag druckit i mitt liv! Vädligt kraftig smak, men med lite sötaktig eftersmak. SJUKT gott. Eftersom kaféet endast säljer fairtradeprodukter får man hoppas att en summa av pengarna för kaffet även går till just Etiopen. Kanske


Nu ska jag till mor och äta mat samt göra lakritskola (det är kanske det godaste som finns). Sen blire utgång med Hillevi till TC, taggarrrrrrrr! Förväntar mig asgoda förfekkedrinkar av henne, då jag vet att hon har skills

Ha en chill, nice, värd lördagskväll, mhmmm!


Förresten, Hillevi föreslog detta mardrömssenario: Att julhandla dagarna innan julafton på IKEA Kungens Kurva. Förstå vilket helvete! HUR mycket folk som helst, alla lika stressade, massa skrikande gråtande ungar och bråkande par. I wont go there I tell yall

Herråp

Kommentarer
Postat av: linnea

hej!

tänkte höra om du har lust att ses på lovet?

godjul vännen!

2009-12-19 @ 19:05:57
URL: http://lmck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0