mina känslor för norrland svalnar

Ett tag var jag osäker på om jag överhuvudtaget skulle komma hem eller om min vandring skulle förbli en vandring genom evigheten. Att gå de 8-9 km från mr Lova Lova brukar inte ta mer än 1-1,15 h men i dessa snöstormsomständigheter så tog det ca 1 h 45 min. Plogat ca en promille av vägen, snö till anklarna mestadels, ibland till knäna (obs ingen överdrift). Isande vindar och yrande snö

Det är dock härligt med folk som peppar en genom detta helvete, exempelvis randomkille på Storgatan: "Ahhhh - Vad det blåååser!! Men vi klarar det här eller hur!!!!" och man blir liiite bättre till mods av sådant, samtidigt som man svarar: "Jaaaa, som fan!"

Jag är hemma. Så jävla underbart. Kvällen ägde för övrigt, först i sällskap av Linnizz och Jessica, och med en avrundning av s.k tvåmannaparty vilket ägde. Som frasen lyder: chill, nice, värt


Och som sagt: ALDRIG NÅGONSIN SIBIRIEN

sovaaaaaaaaaaaaaaaa

Kommentarer
Postat av: Monka

Okej jaja med det är luuugnt! Jag hittade annat att göra så det går ingen nöd på mig. Men en annan gång hakar jag gärna :)

Kul att ni hade kul! Krams

2009-12-27 @ 13:09:25
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Linnéa

Hahahhahaha fan vad skön randomkille!

2009-12-27 @ 20:53:24
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0