öh, Hej- de????

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

Nu finns alla The Knifeskivor på Spotify, I LIKE!!!!! Så lyssnar jag på en skiva jag lyssnat väldigt lite på, nämligen albumet "The Knife" från 2001. Schtééémning osv

Passet är nu passé (fast egentligen menar jag att det är överstökat så ordvalet är ganska halvers i sammanhanget men fuck that) och jag blev typ assnygg <3<3<3<3<3 skoja, det är ju en oskriven lag att man ska bli cpful men det var svårt att se det slutgiltiga resultatet så kan ej uttala mig om det ännu ni vet!

Fick även veta att min födelseort tydligen är Hejde, och inte Visby, vilket jag absolut inte hade någon aning om tidigare. Man tror ju att födelseORTEN ska vara den aktuella platsen man föddes på, i mitt fall Visby, men tydligen är det den församlingen man hörde till när man föddes som räknas. Vilket också är ologiskt eftersom jag ej blev medlem i Svenska Kyrkan när jag föddes; och hur kan man då bli medlem i en församling lix???

Så många frågor, så få svar.

Nu ska jag och Mr Lova Lova gå och handla käk och jag får tillfälle att cancra mig lite för första gången på ganska länge. Det blir fint. ÅH ÄR FORTFARANDE ASLYCKLIG ÖVER THE KNIFE-SURPRISEN, LOVE SPOTTEN!!!!!

xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0