prälle-promenix-pass

Prällesnack blev det minsann, och jag fann fan ännu ett esse i att intervjua! Man gör ju det ganska sällan,  tror att jag bara har intervjuat ett random sen tidigare i mitt liv. Men det var otippat nice, och Hanniz unt moí fick många intressanta svar från den mycket sympatiska Lisa. Asintressant osv!

Jag gick hem i kylan från stan idag. Egentligen var det i protest mot bussarnas lurendrejeri i att de har 1 ½ h övergång på SMSbiljett, medan de bara har 1 h på vanliga (vilket gör mig irriterad)... men hur som: även om syftet var ett annat i början, så fann jag snabbt mina walkingskills och endorfinerna dansade. Det ÄGER att gå, helt enkelt.

"Vad hette den svenska kungen vars soldater kallades karoliner, under stormaktstiden?" = inte alltför smart fråga av mig idag, ordet karoliner kommer för fan från kungens namn.... KARL (XII), men ibland är man ju glömsk va

Ändå nice att vara karolin????? (skoja)

Lova frågade om jag ville haka på teater med henne och Karin ikväll. Det hade varit grymt nice, och jag blev taggad tills man får höra priset: 120 sek!!!! Jag hatar att kultur ofta är överdrivet dyrt, det är så dumt. Och en vanlig teater är för fan inte finkultur á la operastuk, därför borde det rimligen INTE kosta så mycket...

Så jag dissade den (ska kirra pass = -400 kr imorrn, samt spara till London), med motvilja. Istället ska jag se världens bästa Amelie från Montmartre som jag lyckades haffa i Midyard's bibbla idag, lovely!!!!!!

Men först ska jag skriva om WBC, ciáo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0