Replay

Vill till Stockholm, nuuuu. Har faktiskt aldrig varit där under december månad, när jag tänker efter. Inte heller i maj, om mitt minne ej sviker mig. Men jag kommer iaf få spendera ett dygn där 6-7 jan innan vi far till LONDONTOWN, kommer äga att träffa Eijis!

Mellandagsrea idag med Jessica och Lova, ägigt och kul, ägigt och kul. Vi köpte allihopen lite saker, men inget på rea paradoxalt nog. Jag införskaffade mig en ny parfym för första gången på 1000 år, som är hur nice som helst. Den äger. Den+Jag=Sant, azzå. Replay - intense (edp ofc!)

Randomkommentar av person i mitt sällskap idag, inga namn nämnda (ni fattar ju vem ändå...):
"Alltså trosorna börjar bli små nu för tiden"
Fast egentligen kanske det bara var asset som växte, kontrade jag med då, på SKOJ herrå

Juppjupp. Ikväll blire chillin' @ Lovas, med gott vin och kanske någon bra film? Linnizz om du läser detta så hoppas jag innerligt på ditt sällskap, har saknat dig gumzan!!

Jävla värdelös blogg det här egentligen, om jag var ni skulle jag dissa skiten för all framtid f.r.o.m NU. Göre bara, göre, göre, göre!


Sist jag var i Estocolmo var det scitzoväder med  nice sol, hagel, världens jävla störtregn, blåst, vindstilla om vart annat. Ändå minnen. Minnen, böles, fekke, stämning, hamrins, minnnen  <3


Black Sabbath äger herråp

Kommentarer
Postat av: Linnéa

"Alltså trosorna börjar bli små nu för tiden"



HAHAHA HAHAHAHHHAHA HAHAHAHHAHA

2009-12-26 @ 19:29:58
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Monka

Meeh, ni inkluderar inte mig i chill @ Lovas med vin??? :(

2009-12-26 @ 21:33:25
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: h

ååh, ang troshistorien måste jag berätta en askul grej som hände när jag gick i sexan!! (alltså för ca 23 år sedan)

det var iaf ett av våra fadderbarn i ettan (vi tog typ hand om dem) som inte vågade gå på lektion, för på lektionen innan som var gympa hade hon sagt åt en fet tjej: "du har ganska små trosor för ett sådant där stort arsle"

hahaha. ååh. Tänk vad en sjuåring kan vara skarpsynt ibland:) men det löste sig, jag och min bästis slapp gå på början av en trist lektion och lilltjejen klarade väl sig undan med en tillsägelse...

2009-12-28 @ 03:12:18
URL: http://pokerhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0