rolling

Åh, nu ska jag och Eija prata via Skype för första gången!!! Schpénnande minsann. Har haft en användare i flera år, men när jag på högstadiet försökte pracka på mina vänner detta fantastiska program (jag menar - snacka gratis över hela världen liksom!) så ratade alla mina idéer. Det hela blev lagt på is så att säga.

Men nu är tiden kommen. Återkommer med en recension/utvärdering av det hela senare!

Glögg, någon?

Jag och flera därtill (först och främst Hanna) har kommit fram till att jag varit ute varje helg sen jag fyllde år. Det är rätt takter! Tänkte fortsätta i samma stil resten av året också, och även en bit in på nästa år. Och ingen har rätt att klaga, med tanke på hur ökenaktigt det har varit på festfronten överlag resterande delen av hösten. Men men, party on!

Jaja, skaffa nu ett liv och dissa datorerna. Jag önskar jag hade disciplinen för det.


DET VANKAS LOOOOV, NÅGON?????

PS till alla som ska till Valhalla imorrn - ha inte för höga förväntningar på scenografin. bildtvåorna har bara koppat oss från förra året, men med en sämre version. så god sämja har vi mellan årskurserna på bild och form, kamrater kära kamrater :---) DS



som sagt, olja och akryl..... cp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0