Sie haben Glück mit dem Wetter

Alla taggar julen lite för mycket, medans det enda jag vill är att slippa tvinga på mig massa kläder i kyla och frost, samt pressas till att åka buss när jag hatar det så jävla mycket. Jag vill bara höra fåglar kvittra, kunna glassa på kajen, känna alla underbara dofter eller bara planlöst vandra ikring, var helst som känns bäst.

Då blir man rätt less när man inser att vintern knappt har börjat...

Idag blev jag även jättesugen på att konsumera (kött. SKOJA). Vet inte varför, eftersom sådana handlingar strider mot mina tankar. Men jag köpte inget. Blev astaggad på att köpa ny parfym, men kom på att de säljs ut på mellandagsrean i boxar INKLUDERANDE lotion asbilligt = gaaaaanska värt att vänta 3 veckor, ja???

Kikade på Mina mottagna bilder och blev förbryllad:



Vems e hästen, och varför blev jag den skickad den 29 aug. ????




En gång drack Eija brinnande absint, i Sigtuna bland butterflyknivar, hemma hos någons mormor


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

gumman, hur ska du låta bli att konsumera när du flyttat hemifrån? ;) ;) ;) sen konsumerar du ju två saker ganska mycket redan;



1. Cigaretter (ser du nåt värde i det?)



2. Alkohol (kan du hantera det?)

2009-12-02 @ 08:43:07
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: /innehavaren av denna blogg

men jag syftade på materiella ting som man behåller, inte som man förtär på ett eller annat ovanstående :) fika, kaffe, god mat och ovanstående är ju livsnödvändigt!!!!!

2009-12-02 @ 16:23:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0