Sylvester

Fuck SF, jävla hycklande, snikna verksamhet. Monopol är i många fall eftersträvansvärt när det gäller verksamheter som är nödvändiga att reglera, men inte när det gäller film. Film är en verksamhet som ska expandera, inte reduceras. Det är nu man kan säga "jävla kapitalister" men så långt går jag ej. Men vi får helt enkelt se hur lördagskvällen ter sig, beror på hur mycket de krånglar de jävlarnaaaa. ♫ De jävlarna ska skjuuuuuuuutaaas ♫. Har fan sett Annika... fyra ggr!!!!!!

Fight Club är en bra film: "You're... TOO BLOND!!!"

förresten säkert mitt sista inlägg för i år, *Åhhh nostalgi över -09 som inte ens är över ännu, men om 22 h <3<3<3 </3</3</3*****

och inga nyårslöften givna, det är för töntar

Ha ett trevligt Nyååååååår iaffff

Kommentarer
Postat av: Monka

Hur gör man de där fina åttondelsnoterna??? Lol på låten! Den är ändå ganska bra.



KÄRLEK TILL FIGHT CLUB

2009-12-31 @ 12:45:10
URL: http://monicaborlin.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag har nyårslöften..betyder det att jag är töntig? :(

Avatar var asbraaaaa, såg den hemma hos en kompis och inte på bio med 3D tyvärr, men alla som jag känner som har sett den säger att den verkligen äger allt och alla. Trodde inte det först men ;p

Vi borde träffas typ om några dagar, har blivit väldigt sjuk så jag måste vila några dagar ;/ Gott nytt år föresten!

2010-01-01 @ 13:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0