When you're 64

Ända sedan min far var cirkus 57 år, så har jag taggat hans 64-årsdag; just för att kunna spela upp "When I'm sixtyfour" för honom. Så blev det äntligen dags, denna dag. Trots all stress och press så tog jag fan i mig tag i att prioritera firandet med familjen, tycker att det är viktigt eftersom det inte blir så asofta. Så har haft en mycket angenäm kväll må jag säga! Älskar The Norbergs, även om vi alla hatar namnet Norberg. Nice

Men nu blir det slit för hela slanten, tills sömnen får lov att infinna sig. Haha, förresten, jag följde med Hillevi ner till förrådet, då hon fortfarande har en del gaaamla grejer kvar där trots att hon flyttade från oss för 6 år sedan. Då fann vi massa gamla almanackor, och i en stod det på en dag i juni: "Skolavslutning. Skolka!"

Så lol, ofta man skriver i sin almanacka att man ska skolka? Det är ju nåt man bara gör. Det stod även massa kommentarer liknande: "Festade asmycket igår!" etcetera, mycket kul. De tiderna är dock förbi (Man blir ju gammal och tråkig, skulle Vilhelm uttrycka det) men trots det så ska vi kanske dra till TC på lördag.

Första gången jag drar ut med Hillevi i så fall, så det skulle äga! Gratis inträde, plus inträde överhuvudtaget (är ju 20 där men J är vakt). Chill! I'm holding ma thumb's, allright

Nej, nu ska försöka kirra plugget. Gillar John Lennons röst.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0