Fredag 27/2-2009

Hejhejhej!

Nu sitter jag här och chillar, klockan är 10 min över 10 och jag har många fantastiska timmar framför mig, som ja bara längtar efter så sjuuukt mycket! Det blir nog skoj. Igår mådde jag så jävla dåligt (fysiskt alltså, mitt psyke är på topp!) och det sög. Drack inget kaffe vilket bidrog till ont i huvudet, sov ltie vilket ledde till trötthet, hade dessutom mycket stressande tankar då det var mycket som skulle hinnas med. Trots att jag hade det jävligt dryga historiaarbetet att arbeta med, plus packning (hade innan dess städat 2 h) så pallrade jag iväg till pianot ändå.

Och vad händer? Jo självklart blir det inget piano, för min lärare är sjuksriven och ingen jävel från äckliga musikskolan kontaktar en! Cp! Jag tänker på att rektorn på musikskolan som var så tervlig när han pratade med mej Hanna och Isisor. Men han kan ta sig, och hoppas han failade med att sluta röka!!!!

Arbetet blev iaf klart, så nu efter lite välbehövd sömn så njuter jag av lovet till fullo, trots att jag sitter på en bussjävel.

Kanske skriver sen om batteriet tillåter (ska nämligen se Family Guy) och om ´jag får lite tråkigt.

TACK LOVA!

Ha det jävligt bra alla älskade vänner! :) Hoppas Umeå bjuder på sol.

Hejs

Kommentarer
Postat av: Jeeeeeeeeeeeeeeennyyyyyyyy

Är du på väg till stockholm nu? ha så roligt där!! Vi får ses när du kommer tillbaks! :)

2009-02-27 @ 14:04:28
URL: http://Jennieber.blogspot.com
Postat av: Emma The Queen

DU ÄR JU BEROENDE AV KAFFE DITT CP!! Då är steget till cigaretter inte stort. Vilket du säkert har märkt.

2009-02-27 @ 18:55:37
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0