Söndag 1/2-2009

I look at the world and I notice it's turning
While my guitar gently weeps
With every mistake we must surely be learning
Still my guitar gently weeps

Ibland är ett rött, saftigt äpple det godaste man kan äta i hela universum. Helvete vad gott det är. Kom hem från stan för ett tag sedan, vi (jag och Hanna) pluggade väl inte alltför mycket men lite har jag NOG lärt mig. Matte suger. Men fick gomiddag på Tre Kronor iaf, och det är ju inte så dåligt. Eller fick och fick, jag fick betala för det men gott vare anyway. Jag köpte godis utan artificiella färgämnen (sådant som påstås göra barn hyperaktiva) men jag vet inte riktigt varför... mitt godissug är helt dött, kommer förmodligen aldrig bli taggad på godis mer. Burken kommer bli dammig.

Vi fick känna på kaffedarren idag också (när man druckit lite för mkt kaffe och inte ätit på några timmar). Det var inte så jävla kul men maten fixat! Nu ska jag dissa bloggen och duscha och sova. Ska lägga mig innan tolv för en gångs skull, jag hoppas att jag får stöd för min positiva utveckling inom sömnområdet, för då kanske jag blir taggad på att fortsätta sova mycket. HEJRÅHEJRÅHEJRÅ

ps Nu äre februari = 1/12 av året avklarat ds

pps.Imorrn är det bara 39 veckor kvar till min 18årsdag!!! dds

Kommentarer
Postat av: mollssssss

soft med matte!!!!!! har matte prov imorn :D:D:DD

ahh tre kronor(L)

2009-02-02 @ 17:27:03
Postat av: Emma The Queen

det är jättebra gumman att du sover mer nu!!! :D :D :D

2009-02-02 @ 19:41:34
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0