Ssssspotifyyy

Nu har jag äntligen installerat Spotify, tack Hanna för inbjudan! Min fråga är dock; kommer jag att kunna bjuda in människor nu också? Det är dock drygt att mitt ljudkort är paj så jag kan inte riktigt uttnyttja tjänsten på ett tag. Först ska jag resa till Sthlm, förmodligen köpa något där, köpa hårfärg för 200 kr (behöver 2 pkt), någon gång köpa skinnjackan som jag aldrig kommer att ha råd till...  så ljudkortet lär dröja. Fuck that shit! Fast det finns billiga externa för typ 500 spänn som man kopplar via usb, det låter lockande.



Orkar inte börja på svenskan, känns lite för drygt. Det är det enda negativa med att gå slapp linje; man blir så van vid att aldrig behöva anstränga sig så när man väl måste göra det så går det trögt. Trögt som sirap.... Jag skippar den, nu ska jag duscha, måla naglarna, städa och renbädda sängen. Och dricka te! Och jag ska INTE göra mattehemprovet för det kan ta sig...

Kommentarer
Postat av: Anonym

Yes, du borde få två inbjudningar som du kan skicka åt någon... När du startar upp programmet och har loggat in borde det stå typ precis under menyraden: "you have 2 invitations left" eller något i den stilen.. klicka på den så kan du dela med dig av Spotify!:)

2009-02-22 @ 21:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0