Tisdag 24/2-2009

He roller-coaster he got early warning
He got muddy water he one mojo filter
He say "One and one and one is three"
Got to be good-looking 'cause he's so hard to see
Come together right now over me

Om du är ute efter något gott är mitt tips att köpa violtabletter samt salta katten och äta de tillsammans för det är jävligt gott. Jävligt!!!! Bildlektionen idag sög riktigt hårt, fast socialheten och kamratskapen "Krogen Filippa, krogen!" gjorde det lätt att stå ut. Men fyfan vad jag hatar jävla cpäckel passpartou.... OCH tryck! Die säger jag bara, dieeee slow and painful. Känner mig less på skolan nu, och roligt nog kommer de närmaste dagarna bara bestå av plugg. Det ska bli så skönt att komma iväg från Umeå, I really need that Stockholsmtrip you see.


Jag vill så jävla gärna börja cykla igen. Hatar verkligen äckelbussarna, de kan ta sig...

Trevligt nog så är Amandus här och jag blev på bättre humör. Förhoppningsvis kan han hjälpa mig att komma igång med den dryga historiauppgiften om Ghandi/Englands imperialism och det känns good. Har uppskattat instrumental musik (mestadels Rodrigo y Gabriela med akustiska gitarrer) för ibland är det så skönt att bara  behöva koncentrera sig på the universal language of music istället för alla dessa ord.

Nu ska jag gå tydligen, vankas semlor och jag ska fanimej äta två dagen till ära. Sjukt gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0