Tisdag 10/2-2009

and we don't care about the young folks
talkin' bout the young style
and we don't care about the old folks
talkin' 'bout the old style too
and we don't care about our own folks
talkin' 'bout our own stuff
all we care about is talking
talking only me and you

Vi taggade den låten rätt mycket på bilden på slutet, kul att alla hakar på att vissla när man visslar den. Mysig bildlektion idag, berodde dels på att irritationsobjekt nummer ett fick noll utrymme då vi hade 2 kandidater som höll i lektionen, men också på vår mysiga klass innehållandes trevliga människor! Men att jag hatar tryck, det kommer jag nog aldrig över... vi håller nämligen bara på med riktigt boring tryck som t.ex torrnålstryck, kopparplåtstryck och den tredje som jag inte minns men som även den sög. Men roligare tider kommer nog de med!

Hade snörugby på gympan och det var riktigt kul faktiskt! Det var mycket blod, svett och tårar samt 10 kg iskall snö i skorna. Det är vid sådana här tillfällen man uppskattar snön (jag är inte ironisk, för det var askul!)! Tinika fick veta om min smärta i sälhenan (bra felsägning, gissa vad det är för kroppsdel?) som uppkom av allt vadande i snö, och Victoria berättade för oss att törbulla är synonymt med tråkig tacos (haha fucked up) och vi hade även en del glada stunder när vi hade lejonkungsallsång;  "En skaaaaaaaam" (den wailande antilopen i på slutet av en låt i Lejonkungen 2). Nämnde också  badning i  isvak och kom in på andra våghalsade saker som exempelvis fallskärmshoppning då jag sa: "Ändå drygt om man skulle dö  när man hoppar fallskärm!" vilket herrskapet (som bestod av tjejer) fann mycket roligt, men det var inget skämt! Haha lol vi e knasiiggggaaaa



Sitter här och gottar mig med kaffe och ett oöppnat men snart öppnat paket Stimorol Senses - Tropical Twist (det bästa tuggummit i universum). Taggar helgen lite smått för den kommer bli nice, hoppas även att Håkankonserten blir trevlig för alla mina bästa vänner (ALLA i gänget ska dit utom jag, har dock aldrig varit håkanfan så det beror nog på det), trots deras icketaggande inställning. Ska strax plugga kulturhistoria inför provet imorrn; musikhistoria. Och ja, jag är taggad på det provet! Hur fan man kan vara taggad på ett prov är en enorm gåta och det är lite nördvarning över det, men samtidigt är det jävligt sällan man har prov som innebär att man ska lyssna på musik och chilla. Nej, nu ska jag go learn some music.

Hejs :) :) :)

P.S Haha Linnéa, duktig var jag som hade fel på allt! Vi borde för övrigt ses nån dag. D.S

Kommentarer
Postat av: Hanna

nu håller jag på att fixa ny header åt dig, Den kommer att bli COOOL

2009-02-10 @ 19:24:27
URL: http://pokerhanna.blogg.se/
Postat av: Linnéa

sälhenan - hahaha roligt att jag absolut inte reagerade när jag läste och sen när jag såg att det var en felsägning satt jag och funderade så jävla länge på vad det hette egentligen :( är lika osmart som du

2009-02-10 @ 22:58:49
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0