Buddy Holly

Och vad fan hände med mina ändringar av sovrutiner.... Hoppas det blir innan 01.00 iaf. Men jag har haft en trevlig konversation med min vän Linnéa så det gjorde inget. Sömn är för mesar!!! (jag är verkligen inte seriös nu för er om oförståeligt nog inte inser ironin)

Idag var det 50 år sedan  Buddy Holly dog i en flygkrasch. Eftersom Beatles tydligen var taggade i han och hans musik är det lite pinsamt att jag inte kan relatera till honom speciellt mycket. Det jag tänker på när jag tänker Buddy Holly är en artist med stora glasögon som Brolle kanske är lite för taggad i (jag VET att Brolle önskar att han var han... det är ganska uppenbart). Får ta och checka hans musik nån gång i livet. Men inte nu.

Min mp3 är fortfarande paj, när man sätter i hörlurarna så hör man ett utomjordiskt brus, och den går ej att stänga av. Lär hålla på så tills batteriet tar slut om sisådär 16 h... Funny isn't it? (batteriet sitter fast i manicken så det går inte att bryta strömmen). Nu vet Linnizz om hemligheten om vem Irritationsobjekt nr ett är, och det tänker jag inte avslöja här. Men vad paff vi blev idag när hon INTE var dryg!!! Vi som hade tänkt gå med detta till rektorn, nu blir man lite tvekis. Det är ännu jobbigare att hon tydligen har personlighetsklyvningar, för nu kan man inte vara arg på henne till 100% utan att få dåligt samvete eftersom hon tydligen kan vara snäll. Dock asdrygt att hon kommer in mitt i en konversation och byter samtalsämne 24/7... det kommer jag aldrig att gilla

Sommar, sommar, sommar (jag e stolt ickebadare)

Nu ska jag fortsätta min kväll med att fortfarande INTE plugga eller förbereda mig inför matten på något vis. Den kan dööööö, sakta och smärtsamt.
 En av mina tusen familjemedlemmar fyller förresten år imorrn, vankas gomiddag, tårta och fika!!! Fast fikat kommer att vara när jag ännu är i skolan, those bastards... bara för att "vilken tid de än väljer kommer någon att utebli för det finns ingen tid då alla kan samtidigt"... Nackdelen med stor familj fick ni nu här. But I think I'm happy anyway you know. Trots en av mina bröders riktigt mysko åsikter!! Det blev en jobbig debatt och hade EN enda person, vem som helst varit där, så hade den personen hållit med mig för jag hade så jävla rätt!!! Men det vägrade han förstå

Men Ni ska nu förstå
Att jag snart ska gå
Så hej då

Kommentarer
Postat av: (Jag tycker till)

Du är bra på att skriva och det är underhållande att läsa, fortsätt så!



2009-02-04 @ 13:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0