ändå nice!

Underbart, är det inte bara underbart så säg? Har precis tjänat 500-1000 kr då min mp3 kom tillbaks till mig. Svävade mellan liv och död i ett dygn men tacka vet jag kvalitetsvaror som håller i slutändan!! Nu behöver jag inte börja använda min 128 Mb mp3 med pinsamma 25 låtar på, som jag köpte av Emma i åttan för 50 spänn. Det var nämligen den jag blev tvungen att använda idag (den är typ min reserv i sådana här katastrofala situationer) och det är bara Arctic Monkeys första skiva, Nirvana, Bob Marley och nåt annat crap på den. Fast Arctic var riktigt äckligt längesen så det var lite kul att friska upp minnet för en dag.

Men nu får jag även i fortsättningen glädjas åt min alldeles egna niceiga, svarta, lilla Creative som tålt kaffe i högtalaren och en del smällar i marken. Keep on living! Yeah


 


Och vad fan är grejen när BÅDE Marjorie och Elina var de två som var på väg att åka ut idag i Top Model? Jävla skitprogram alltså... Och Elina som är lik Elin Edin (eller vice versa) åkte ut... Marjorie lär ju inte vinna, even though she makes great pictures. Funderar på att inte se fler program nu. Så blev det förra säsongen också, när Lauren åkte ut så dissade jag resten och finalen och allt. Jävla Whitney eller vad fan hon nu hette. Sanna mina ord; TV suger så jävla hårt!!!!

Nej, nu ska jag lyssna på min lovely musicmachine samt måla en surrealistisk bild, hoppla. Och vad fan vill mina bröder mig när de skrämmer mig så jävla mycket så jag skriker?? Jag kommer bli ett nervvrak som Marjorie (stackarn :( ) om de fortsätter så här... inte snällt

Hejrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0