tisdag 17/2-2009

Waking up dead, inside of my head
Would never, never do, there is no med
No medicine to take
I’ve had a chance to be insane
Asylum from the falling rain
I’ve had a chance to break

Lyssnade på denna låt och tänke på hur nice den är, när jag kom på att jag uppträtt med den i somras. Spelade bas utanför MVG osv, till stående ovationer (ja det var på stan så alla som lyssnar står ju redan...). Kanske det bästa sommarjobbet/jobbet någonsin i universum? Sjukt jävla kul.

Den här dagen har ägt så jävla hårt! Simningen på gympan var otippat kul, och Louise gjorde ett bra jobb som teknisk instruktör. Good working yeah! Hur som helst, att börja dagen med simning är fan det bästa jag gjort på länge för man kände sig så härligt halvtrött, fast aspigg ändå, mätt efter go' lunch som såg ut som skit (skenet bedrog) och nöjd efter att ha chansen att umgås med astrevliga personer på skoltid. Plus att vädret asägde even though it was pretty cold. Simning äger!



The Body Shop's bodybutter med hallondoft doftar liiite för gott (verkligen riktigt gott!!!) och hannas läskiga ögon skrämmer mig. Att ha Nils och Hanna simmandes bakom mig nynnandes på "Hajen" var dagens otäckaste : ( Jag trodde jag skulle dö....(nästan). Bild igen med cpdryg genomgång av passpartou och fan och hans jävla moster. Stop it! It don't wanna hear. Kul dock när kandidaten som visade passpartou skar snett när hon nästan var klar, och den andra kandidaten utbrast ett väldigt inlevelserikt: "Neeeeej...!". Ojojoj HUR ska vi klara denna 200poängskurs i Bild?? Jag undrar faktiskt!

Hur som helst; teater i aulan imorrn baserat på filmen Gökboet (som jag sett), och Monica kommer delta. Hoppas det går bra för henne och jag taggar teatern för det äger att se teater. Plus att matten utbyts mot något askul, sjukt värt! Funderar på att ringa Vilhelm nu och höra om jag kan glida förbi imorrn efter school och äta och se Blow med filfarnas filf Johnny Depp i huvudrollen (fast jag vill inte att han ska vara tillräckligt gammal för att vara filf....).That would be funny, yeees indeed it would!

Hajda hajda hajda

Kommentarer
Postat av: Monka

Du MÅSTE se gökboet!!! :D

2009-02-18 @ 00:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0