Onsdag 4/2-2009

Well now then Mardy Bum
I've seen your frown
And it's like looking down the barrel of a gun
And it goes off

Men seriöst, nu har det fanimej gått för långt! Klockan är slagen lika många timmar som Snövits dvärgar utan att jag fått i mig kvällsmat (som det så vackert heter på Gotländska), och det är inte okej. Min kropp vill ha energi!!! Men eftersom Vilhelm slutar sent så måste vi vänta till han kommer innan vi kan begynne å spise. Men klaga ska man ej, jag får ju iaf mat vilket alla i världen ej gör som ni vet.

Matteprovet idag alltså, hoho vad kul det var! Vill veta om jag fick nåt poäng överhuvudtaget, det skulle i så fall göra mig enormt förundrad. Hann klart med 2 bilder till kulturhistorian iaf (kubismen och impressionismen) och nu äre bara surrealismen=den roligaste kvar. Känns ändå chill du vet! Ändå chill ändå nice ändå värt.

Ekorre in action (har inget med nåt att göra men varför inte?)

Som sagt, äldsta bror 27 år idag, och även Norea 18. Och fortfarande 39 veckor till min 18årsdag.... Hmmm. Som jag sa till Linnizz igår så verkar alla riktigt icketaggade på att fylla arton, eller, inte otaggade men de är inte taggade. Förstår ej varför, sjukt värt bara, ingen annan kan säga åt en vad man ska/måste göra. Ett bra exempel: idag som sjuttonåring FÅR jag inte göra vad jag vill med min kropp, trots att det är jag som uppenbarligen äger den. Jag får inte göra permanent konst på mig när det enda jag vill är att känna smärtan i min hud när den blir vacker. Det får jag alltså vänta 39 veckor till på. Den som väntar på något asgott väntar fanimej inte för länge som det alltså heter!

Och vad är grejen med att jag missade Top Model helt och hållet igår? Det flög bara ut genom skallen. Om jag blir chockad ikväll av att se Elina eller Marjorie försvunnen så blir jag disappointed. Som fan. Fast egentligen bryr jag mig inte, det är ju bara tv och tv är bara skit vet alla förnuftiga människor. Eller borde veta åtminstone. Für Elise har gått bra idag och det var lite småmysko.

Vill även tillägga att jag haft de sista skridsko/längdskidsgympalektionerna någonsin i mitt liv! Feels great you know! Plus att jag åt semlor idag, ASGOTTTTTTTTTT AHHHHHHHH

Gå och gör nåt vettigt nu. Vad fan gör du här? Stick!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0