1 JANUARI 2009, ascoolt

>Well well well, hello theere!


Happ, då vare 2009 då. Hmmmm!! Kom hem nyss iaf, på nån randomcykel. Fan vad jag älskar cyklar, pga den uppfinningen slapp jag frysa ihjäl inatt, vilket kan uppfattats som positivt. Kvällen blev, eftersom jag taggade noll innan, mycket roligare än förväntat. Lär er detta>: tagga inte högtider/traditioner, du blir besviken då! Men så blev det inte för mig. Blev lite  besviken på att Hannas och SImons skumpa var ca 10000 ggr godare än min trots att det bara skiljde 10 spänn. Men vad gör det om hundra år, kan man fråga sig. Nada! Den där cukeln var helt ok faktiskt, undrar om handbromsen funkar? Hann aldrig prova det. Får göra det vid ett senare tillfälle. Och nej det märks inte att man lever på jävla 2009 när mobiltelefonnäten fuckar up sig as usual under nyår. Men egentligen, hur svårt kan det vara att fixa det??? Det borde inte vara omöjligt. Fast vad vet jag, itne så mkt egentligen. McDonalds ska man bojkotta till 100% iaf, det vet jag och det ska jag hålla till år 2079. Yeees, indeed I will. Var på Tomtebo först iaf, sen drog vi till stan där alla kommer och sticker om vartannat som sig bör, men jag slapp träffa idioter som skjuter raketer på en som tur var. Sen drog vi till Thomas några stycken. och jag vägrar sjunga singstar om det inte är Beatles!!! Fast faktumet att det fanns en Nirvanalåt gjorde mig ytterst glad, och vi fick se Kurt Cobain... fast jag blir typ ledsen när jag ser honom. Poor Kurt :( Skitsamma, den här världen går ändå utför så det är fan inget att missa, egentligen... Fast ändå

Några bra citat under kvällen:
"Men man kan ju inte ha rena lungor på Nyår!"
"Man kan inte bestämma träff under en björk när man bor i björkarnas stad!"
"..Schhhhh!!!"

Hahah, L-O-L. Imorrn, (eller imorrn, vem försöker jag lura? om några timmar iaf..) ska jag äntligen få träffa Eija. Har itne setts sen Iron Maiden vilket var typ 16 juni om jag inte minns jättefel vilket jag förmodligen gör. Det var hur som helst längesen och det ska bli asnice!!!! Taggar :) :) :) Nyårslöften ska man förresten inte ha, de är till för att brytas och vad fan är det för vits med ett löfte om man ändå bryter det? Well well well. Det var jävligt hängigt det här med kameran. Är nämligen skitdåligt på att anvönda den och när jag kvällen till ära äntligen tagit med den så fick jag en bild. EN bild innan batteriet tog slut! Så äre. Men jag har glitter i magsäcken, en varm kopp te bredvid mig, skitbra musik i öronen (i hörlurar för att vara snäll mot mina grannnar som jag ändå skiter fullständigt i), och en glad stämning runtom mig.

Gott  Nytt År!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Låter som att du har haft det jätteroligt igår iaf. Fyrverkerierna var sjukt nice och det var aaaas mycket folk på stan!

2009-01-01 @ 13:26:18
URL: http://Walkingourway.blogspot.com
Postat av: Monka

Jag hade också sjukt låga förväntningar, men nyår blev rolig och... intressant. :)

2009-01-02 @ 00:23:04
Postat av: Linnéa

åh gumman, då ska jag släpa med dig på mcdonalds när vi är 88 år :* påminn mig när jag är 86 eller så

2009-01-03 @ 00:41:26
URL: http://linniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0