Fredag 2/1-2009

I've got a new story now and it goes like this
I took my hand out of my pocket up came a fist
It was headline news
One more abuse
I've got to tell it with a fist
And it goes like this

Ho ho ho ho
Huh huh huh huh

Hej igen. Har fortfarande inte vant mig till 100% med tanken på att behöva säga 2009 nu, men det kommer med tiden. Igår blev det ca 4 h sömn, men vad gör det när man är glad i själen? Bättre att sova lite och ha kul när man är vaken, än att sova bort hela livet, I think! Hur som helst så kom Eija förbi igår på dagen då (därav att jag varken kunde eller ville sova bort hela dagen) och det var mucho trevligt! Vi fikade, lagade assen middag (varför blir middagen alltid råsen när jag lagar mat? Typ 20.00... Men dock så blir det så gotttt så det är värt all väntan!), Lova kom förbi och träffade Eija för första gången på ett år! Såg lite av Corpse Bride (Mmmmmm, Burton+Depp!) och därefter blev det älskade Tjenare Kungen. Jag och Lova har sett den ca 1000 ggr men den är så jävla clean! Brukar inte gilla svenska filmer men den är faktiskt nice. Sen chillade vi och Lova stack relativt tidigt då hon hade andra grejer för sig. Eija sov iaf över, och for vid tre idag, men det var riktigt kul att få umgås med henne i så många timmar, det blir ju så sällan! Så nu väntar jag bara på att jag ska fara till Sthlm igen och hälsa på henne, måste se hennes nya lägenhet som inte är ny längre... Det blir askalas



Amandus kom nyss förbi och hämtade upp cykeln som jag så givmit gav honom. Han blev glad eftersom att det är en nice en, monark. Sen stannade han och fikade lite också, trevligt trevligt. Nice med kafffffeeeee. Har även diskat bort all skit idag eftersom jag får besök senare ikväll, och jag förståååår verkligen inte hur det kan bli så jävla mkt disk på mindre än ett dygn!!! There must be some magic, some evil power. Evil power I tell you! Som fixar all disk menar jag va. Nejnej men som sagt, nice nyår, kunde inte blivit så mkt bättre, och ett nice lov rent allmänt. Blir filmkväll här hemma med asbra människor ikväll och jag är väldigt nyfiken på vad vi ska se. Får se vad alla släpar med sig för filmer. But now I'm about to take a shower, and then have some pretty nice food. Fooodiiie. Blir nåt simpelt dock, enklare så plus mindre disk då. Have a nice evening folks!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men vavavava!! är eija i umeå??????

2009-01-03 @ 02:37:19
URL: http://nile.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0