Söndag 24/1-2009

Well well well, hello there once again! How is it???

Hanna The Man stack nyss, hon har kortat ned mitt steg mot G i matte B avsevärt, om vi pluggar nästa söndag också har jag förmodligen en större chans att få G i nästkommande prov än vad jag någonsin haft annars. Nu anstränger jag mig för ämnet matte, jag hoppas det ger resultat. Annars skiter jag i hela skiten för resten av livet. :----)  Fast man får ju få IG i sammanlagt 250 poäng, och i och med att Matte B är en 50poängskurs och dessutom enda kursen som jag får IG i så gör det inte så mkt, man behöver bara ha G i matte A, i de flesta universitetsutbildningar (förutom om man vill läsa till typ läkare men glöm att jag blir det). Så det e chill!!!

Tack Hanna för hjälpen iaf, asnice!  Mmm, gottigotti kaffe är det. Feels great you know. Jag och Jenny tränade som sagt power-strike igår (var jag hurtig eller, gick fan upp 8.30 för att träna en LÖRDAGSmorgon!!!!!)  och det var faktiskt kul, trots att tränaren var lite för taggad så som de brukar vara. Sen gick jag fram o tillbaka från stan - teg, fram och tillbaka från Myrorna och mitt hem, plus från Teg till Mariehem på kvällen också. Hurtig dag! Det känns lite här och där i min kropp men det e nice. Kom även på när jag gick hem på natten hur jävla utsatt man är när man går där liten (det är jag iofs alltid men), hungrig och trött = inte så mycket energi att försvara sig med, plus iskall. Kommer det nån så har man noll chans, men samtidigt ska man inte vara rädd i sin egen stad tycker jag. Så man chillar och hoppas på det bästa!

Ful fast söt :)

Emma, Linnizz och Elin och jag fikade på lördagen  på stans bästa café enligt mig, Café Victoria och det var fett värt eftersom det gladde mina smaklökar. På kvällen var vi plus Molly hos E&E och spelade Singstar, det gick rätt bra på några låtar, ändå nice ändå chill och kul var det också! Sen såg vi Edward Scissorhands eftersom mina vänner var tvungna att bli av med sin Edward Scissorhandsoskuld. De gillade filmen och vad annars kan man göra med världens bästa regissör och världens bästa skådespelare i samma film. Älskar den filmen, den är så mysig, och det är så synd om lille Edwardgubben.

LOLOLOL, min stereo har gett upp!!! Efter att jag lyssnat klart på en skiva så skulle jag ta ut den och byta, men då dissade den allt jag kommenderade den till att göra. Jag tryckte på alla knappar men den har tydligen gått ur tjänst, strejkar för att den anser sig inte få tillräcklig ersättning för det viktiga arbetet den utför. Men stupid machine, förstår du inte att din betalning är den underbara musiken du får höra genom att arbeta????? Hur som helst, köpte den sommaren -07, så garantin gäller fortfarande. Fortfarande drygt att köpa en ny, plus att skivan i den inte går att få ur. Tur att det var en bränd skiva, hade det varit en av de jag köpte förra veckan hade jag fått riktig jävla damp. Så nu måste jag lyssna på en riktigt Bcdspelare med skitäckligt ljud. Tragic, isn't it?  Men heter man inofficiellt Tur-Med-Teknik-Filippa så är det sånt här man får vänta sig lite då och då i vardagen....LOL

Well actually I have to go now, so byeeee

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg! Johnny Snygg Depp har typ gjort en gäströst i spongebob square-pants.. :P måste man ju nästan se..:P

2009-01-25 @ 22:00:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0