Onsdag 28/1-2009

What would you think if I sang out of tune,
Would you stand up and walk out on me.
Lend me your ears and I'll sing you a song,
And I'll try not to sing out of key.
Oh I get by with a little help from my friends,
I get high with a little help from my friends,
Oh I'm gonna try with a little help from my friends.

Har spenderat kvällen men att:
1.Prata i telefon med Eija ca 2 h
2.Se Top Model ätandes glass medan de svälter sig (modebranschen är hemsk)
3. Pratat med Lova ca 1 h 15 min

Och ibland är det bara så underbart att prata i telefon (nu menar jag fast telefon, och över en timme), jag hade nästan glömt bort detta urfenomen som sker lite mer sällan än vad det kanske borde. Mitt rekord är nog 4½ h tror jag bestämt, med Eija i somras och då slutade vi för att klockan var ca 01.00 och jag skulle upp 07.30  och jobba. Så kul kan man ha det! Telefon är fan världens bästa uppfinning (trots att jag säger detta så var jag mobilfri hela dagen igår då jag glömde mobilen hemma. Det gick oväntat bra, tänkte bara på det till en början sen glömde man bort det!).

Great day today, ändå chill ändå nice ändå värt! Kul kul att träffa Mikaela idag också, hon gled otippat in i filmsalen på föreläsningen om musikhistoria. Good to see you! Tråkigt att Hanna inte närvarade, men så äre ju ibland. Ses ju imorrn tror jag så :) Kikade runt på kläder med Mikaela och Elin idag och jag hittade en wannabe skinnjacka på H&M (wannabe min älskejacka från Rock&Blue dvs) och den var fan skabbig... H&M tappar sin klass mer och mer (iofs har de aldrig haft nån heller...) och jag är fortfarande sur för att de ändrat om och förstört hela jävla butiken OCH ALDRIG TAR IN SNYGGA KLÄDER ...No happy faces. Men dock så fann jag ett par gorgeous converseskor på Nilsons och inget märkvärdigt i det kan tyckas, men det var en ny modell va. Riktigt snygga, mer "feminina" och det var som en annan stil över de, fast man ser ändå att det är converse. Sjukt snygga iaf. Smekte lite på min önskejacka också, när vi ändå hade vägarna förbi J&C...



Det blir alltså Benjamin Knapp och hans otroliga liv på fredag med Mikaela, Hanna, Elin och ev Linn och det känns bara rätt. Bio är fan nice och gör man det tillräckligt sällan så kan man förbise det sinnesjuka priset. Blir mys anyway. Hade Show&Tell idag som sagt och det gick helt ok. Nu har den pesten krupit ur min kropp och jag slipper tänka på det mer, ändå nice ändå chill ändå värt! Pratade om Beatles såklart, and I brought their LP called Sgt. Peppers Lonely Hearts Club Band. Wonderful isn't it?!


Nu jag dra ska snart. Och förresten, hur FAN kan du veta vem som vann Top Model 11 Linnizz? Och snälla dra inte en Molly, då blir jag ledsen i ögat. Hoppas på antingen Marjorie eller Elina men eftersom det aldrig blir som man vill så kommer det förmodligen bli nån dryg jävel, typ Sheena eller hon blonda med kort hår. Lollllllll

Hejrå


Kommentarer
Postat av: Linnéa

råkade se det på nätet och jag är fett obrydd :D

2009-01-29 @ 16:46:20
URL: http://linniz.blogg.se/
Postat av: Monka

Haha! En "Molly", visst är det att säga att Dumbledore dör i bok sex? ;D



Jag vet också vem som vinner TM 11... ett tips!!! Gå INTE in på deras hemsida!!!!

2009-01-29 @ 21:33:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0