ok

ibland slår tröttheten till så plötsligt. borde egentligen råda bot på det; men som jag brukar säga: sova kan man göra in the grave ya know. det bästa med sommaren förutom årstiden, norrländska sommarnätter, blomdofter och frihet måste vara att bli confused angående vilken dag det är. minns t.ex förra sommaren då jag och emma spekulerade i huruvida det var tisdag eller fredag. exakt så ska det vara! det är likställt med att ha lyckats med innebörden av att ha ett good good sommarlov

jag tror iaf att det är torsdag nu (klockan efter 00.00) och om tio h ska jag träffa hannis för första gången på cplänge, kommer bli funny funny! hon har kirrat cykel så det kommer bli en chill cykeldag i det förhoppningsvis varma-vackra vädret.

ikväll såg vi en film på slottet, med allas vår clintan. nämligen den nya, namgiven gran torino. det finns ingen ände på hur grym/cool/manlig han är! sevärd film iaf, så du borde göra just det - se den.

blire glasssss imorrn?? blire kafé göteborg imorrn???? det äts för lite glass i världen. det skulle nog lösa en del problem eventuellt

och varför funkar inte bloglovin för? ville hellre läsa än uppdatera, men inga valmöjligheter ges här inte. men det var beautiful blixt/åska igår - så det tackar vi åtminstone för. en naturshow mitt i natten, äger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0