R.A.B osv

I hit the city and
I lost my band
I watched the needle
take another man
Gone, gone, the damage done.

Harry P was surely good I tell yall! Bra blandning mellan humor & allvar, och de hade fått med det mesta, samt  en del korrigeringar i historien as usual, men man är ju van vid sånt. Snigelhorn porträtterades exakt som han skulle, good! Älska för övrigt H (L) G! Och det blev nog jävligt tyst när  ni-som-som-läst-boken-eller-spoilers-vet-vem-jag-menar dog. Kind of sadly, indeed

sudnama's besök var mycket angenämnt, och vilhelm har ta mig fan tatuerat sig och skjutit pistol i amerikat läste jag nyss på mail. Han kanske börjar vara där lite för länge...? Hoppas att det var en JÄVLIGT schnügg samt n-i-c-e tattoo anyways

Imorrn blire Trästock, hoppas det blir as nice as last year. Hejz

PS om du ska på bio, välj sal 4 = nyrenoverad med nice stolar och extra space osv DS

Kommentarer
Postat av: J

Åhhh du har sett harry p! Jag vill jättegärna se den men spoila ingenting! Vet ju vad som händer men det är extra speciellt att se den på bio så det ska jag nog göra snart! ;D

2009-07-17 @ 01:28:43
Postat av: Monka

Ja, nya stolar på bion var fett win! :D

Och filmen... bra elleRRR? Den bästa hittils, loved it! Jag taggar att snacka om den imorrn. Jag taggar trästock också :D:D:D

2009-07-17 @ 02:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0