rådhus ÄGER

Chill dag, med sommarvärmen återvändandes! Jag och Jessica har spenderat större delen av dagen i rådhusparken i världens bästa väder. Först i väntan på SF's öppnande och man blir lack när hemsidan ljuger! För där fanns det fan biljetter kvar igårkväll men nu fanns det tydligen bara 5 spridda platser kvar, så det blir ingen hppremiär

Men dock så få vi mycket bättre platser när vi går på tors istället, kalaaas. Är töntigt taggad på filmen men det är för att sjätte boken är bäst i serien och jag taggar att se hur slutet kommer göras i filmen.

Efter biljettköp gick vi tillbaks till parran och åt biggaråer (det heter så jessica!), persikor, päron och baguetter med brieost, ÄLSKA OST. Det ägde. Tror visst jag somnade lite där i det mjuka gräset också, men sen fick jag bara ca 4-5 h sömn inatt så det var inte så strange

Har även gjort en jävla god gärning idag och gett pengar till the street musicians in town. Blir fett nostalgisk när jag ser dom stå där och utföra drömjobbet numero uno som jag själv hade för ett år sedan (skillnaden är dock att dom har gula t-shirts och inte cpfula limegröna som vi hade...hmmmm)

vegetariskt.com = bra inspiration om man har idétorka på vad man ska göra för middag

nu ska jag spendera tiden på betydligt bättre sätt, hejråååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0