raindrops willl keep falling on my head

Min syster sitter och chillar med släkten och mina brorsor i Roma på Gotland, där är det soligt och stekigt ni vet. Och HON har med sig paraplyjäveln, och här sitter jag på Vasaplan i hennes lägenhet med Jessica och The Prince Of Egypt och vi hade tänkt gå ut. Det ÖSREGNAR som välkänt är....

Exakt vaaar är rättvisan där????????? Ingen logik alls (jag menar varför tar man med sig ett paraply till Gotland, så jävla pessimistiskt) och jag hatar att bli blöt, cépééé

Helg äre och inatt ska jag sova så jävla gottttttttt, kommer äga

Kanske blir Sweeeeeney ikväll, JAG TAGGAR - FAN VAD LÄNGESEN SIST!

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

hahhaa lol det lät som att det är negativt att du var tvungen att vara med jessica :D :D :D

2009-07-24 @ 23:20:02
URL: http://magganocarro.blogg.se/
Postat av: innehavare av denna blogg

världen är fri att tolkas som man vill! men så var dock inte fallet :):):):)



var filmen asbraaa eller?

2009-07-25 @ 00:34:03
Postat av: Emma The Queen

hihi så sant så gumman



den ägdeee men jag orkade inte kolla hela :D :D :D

2009-07-25 @ 15:40:18
URL: http://magganocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0