saskia har ett namn med klang

finns få saker som är så deprimerande som tomma gungor som gungar, där ungarna dragit iväg.

idag har jag fått träffa  "min extramamma" a.k.a hanna the man, det var mucho trevligt och kafé gbg ÄGER ta mej fan. det ligger top 3 av mina favoritkaféer i umeå, pendlar mellan kafé station (som för övrigt har äckliga öppettider på sommaren, vill spy på dom öppettiderna) och även kafé victoria. men vi vet ju alla vilket fik som är överst på listan om 10 år (mitt eget såklart) ;) ;);) ;) ;);)

idag har jag ätit mycket fullgod och blandad och näringsriktig kost. fuck alla som säger att vegetarianer inte får i sig nåt för jag är frisk som en fucking nötkärna, tralalaaaa

gillar att dagarna är så sjukt oplanerade på sommaren. att ta det som det kommer är min paroll och även den bästa parollen säger jag.  säger jag. säger jag. säger jag. musik äger, ska köpa LPskivor och och och inget mer för jag slutade vara materialist för ett tag sedan

a little bit

PS ingen begränsning för hur många dvder man kan låna på bibblan under sommaren!!! har lånat: this is england, fucking åmål (<3333!!!!!), dark knight, the pianist, elling, samt en dokumentär (?) om anne frank. LÅNA!  DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0