Djuna

Idag har jag endast dankat, sovit, lyssnat på Black Sabbath & Frida Hyvönen. Men jag hade jääävligt trevligt igårkväll med Hanna & Elin så det måste väl kompenseras ut lite? Elin hade fan vääärldens snyggaste cykel som jag stal lite halvt under kvällen. Tog mig bl a till Sävars kyrka och runt kvarteret, duktigt! Nu ska ni få en bild på cykelns estetiska korrekthet:

1. det är en Monark
2. DEN ÄR RÖD!!!!!!

HJÄLP måste köpa biljetter till HPpremiären, om det finns biljetter left dvs?! Låtom oss hoppas på det. Och vem försöker jag lura när jag idogt försöker läsa ut boken innan ons, är ju frågan. Det är bara att inse: mina läsardagar är över

Hoppas på N-I-C-E väder till helgen så det blir nåt trästock av det hela. För ja jag ska dit även om jag tycker att Skellefteå är en ful wannabekopia av Umeå. Vem vill härma en stad som också den är ful? Det är bortom min förståelse. Ajajaja nu är klockan för mycket och min mage för tom så I'd better go cook someting up for meself ya know

hejra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0