don't let it bring you down


Old man lying by the side of the road
With the lorries rolling by,
Blue moon sinking from the weight of the load
And the building scrape the sky,
Cold wind ripping down the allay at dawn
And the morning paper flies,
Dead man lying by the side of the road
With the daylight in his eyes.


Den här sommaren är så random. På något sätt är den så himla annorlunda jämfört med tidigare, men jag kan inte riktigt komma på varför. Medan många deppar över att tiden för lovet rinner ut i sanden så längtar jag faktiskt till hösten. Kanske för att det är den bästa årstiden, kanske för att få mer struktur på livet, kanske för att jag älskar känslan som den innebär

När Hanna sa att hon tyckte att det var skönt att jobba så höll jag inte med henne från början. Men jag har insett exakt vad hon menar och jag bryr mig inte om att jag måste gå upp 05.30 (med ca 4h sömn i garaget) varje morgon, för det är skönt med rutiner. Plus att mitt jobb är riktigt chill! Imorrn ska jag gå till kulverten ensam ~scary~ och hämta de rika läkarnas frukostbröd. Tänk vilken nytta jag gör i världen med detta jobb...

Min handledare äger dock: "Filippa - du kan få gå hem nu, det finns ändå inget mer att göra" plus att hon e schnell as hell


Har träffat Amandus och Vilhelm idag, asägde, stämning, kul osv. Fick se V's tatuering, den kommer bli ännu snyggare när han gör mer detaljer mm.  Sen när jag ändå va på Å-hem så begav jag mig de fasansfullt många metrarna till L-o-v-a. Vi chillade, promenerade, jag kirrade spotten på hennes dator och hon grejade en användare åt mig på bostaden.se. Det var fan inte en dag för tidigt. Hoppas det hjälper.

från tors- nästa tors ska jag live alone i Hillevis lägenhet, mitt på Vasaplan. Det sitter så otroligt lägligt så jag kan inte ens beskriva. Älskar att bo själv.

Nu ska Neil få ljuda ut och jag ska fylla min magsäck, sen väntar sömnéééén. Varför är sömn en bristvara när det är så underbart? Synd, egentligen

Hejråååå

PS idag drack jag glögg det ägde DS
PPS gratis kaffe på jobbet, det ägerrrr DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0