woodstock -09

Hey hey hello!

Im back, Im back -you know it, you know. För bad är jag fan inte.  Det var en trevlig helg men det blev ingen vidare musikhelg egenligen. Därför blev jag överlycklig när vi hängde med ett gäng trevliga pitebor igår som hade en finfin oldschool kassettbandspelare med SÅ bra musik!!! Tex Pink Floyd, Depeche Mode, Rolling Stones, Bob Dylan, Beatles, Doors, Janis Joplin och allt mer och det satt så fint. Men vad var dealen med t-röden egentligen? Idioti kallas det

Som sagt; vi kom dit på fredagen och jag förundrades över människans minne när jag kände igen mig asmkt, vilket jag inte hade trott att jag skulle. Staden är fett asful iaf, men det var ju bara en helg så det kan man allt live with.

 Haha fredagen kunde ha varit bättre för min del; vi och massa andra människor skulle koka kaffe i Monkas spritkök, men vi var för danka för att hämta vatten. "Men ta från älven - man kokar ju bort bakterierna ju!". Det gjorde man inte..... och resten av fredagen blev som den blev, för jag blev fan förgiftad av poisoned water och varken fan eller hans moster vet vad som var däri. Det smakade mer älv än kaffe kan jag tala om

Men trots sjukhet så slutade kvällen bra för vi chillade kring en eld med Amandus och hans band och alla andra som ville värma sig. "Konstigt att se dig på festival." "Du får nog vänja dig". Men faaan vad sura vi blev när fucking ordningsvakter dissade kiwi maddogs spelning, det var så jävla lågt. De fick inte ens spela klart låten, jävla makthungriga svin samt kulturhatare.....

Hannis kom också på lördagen, det ägdéééé´. Ebba & Alexandra FTW ni vet. Men nu orkar jag inte berätta mer, för så intressant äre nog inte.

Tagga upp klockan 6 imorrrrrrn? Taggaa jobbbbbbb? hej då

Kommentarer
Postat av: Monka

Haha, det där jääävla kaffet! Och jag blev förgiftad på lördagmorgonen.. inte najs :(

2009-07-19 @ 19:56:16
Postat av: Hemliz

HAR DU INGEN MAMMA ELLER PAPPA?

2009-07-19 @ 23:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0