dagen vi inte firar

blir det regn månntro? jag vill använda min skinnjacka so I hope not. nu har jag suttit och tänkt äta frukost i två timmar här. allt är framme, men jag har sysslat med en cpbra lista på youtube mm istället. det är så ovärt när folk laddar upp låtar på youtube med rikigt kassss ljudkvalitet (använder inte min dator nu, på min egen laddar jag ner plus har spotten, men dock trasigt ljudkort lol), sånt irriterar mig.

ska ner på stan och se kiwi maddog senare med hannis,om jag kommer in dvs. de flyttade spelningen från döbelns in till scharinska nämligen, men de lär väl inte ha åldersgränser på dagen hoppas jag. ibland hatar man att det är 500 år till man fyller 18, och 1500 år till man fyller 20. ovärt.

igår hade vi himla trevligt hela dagen! flamsade runt som fan på skolan; skrev fina meddelanden till treorna  på bildsalarnas tavlor, jagade varann med whiteboardpennor, gömde oss för irritationsobjektet, målade en groda, och när vi skulle gå i andra formklassrummet så lekte killarna med en jävla vagn. gillar att alla i klassen är tämligen ickemogna, men det är fiiiint <33

på kvällen fick jag, elin & hanna se linns minikissebebisar och jag vill ha tjockisen! sen fettade vi oss som fan, och vi levde upp till bildstereotypen när vi såg alice i underlandet (så jävla obehaglig film! men jag TAGGAR TIM BURTONS VERSION AV DEN MED JOHNNY DEPP HÖSTEN -10!!!!!!!!), tarzan (på svenska dock, det sög för jag störde mig på alla fula röster), och slutligen aladdin. aladdin är gay (inte bara för att jöback är det), och anden har adhd. men fan vad bra filmen är!!!! sjukt underskattad

det här är sjukt överskattat dock, so I'm outta here!

Kommentarer
Postat av: Monka

Finfina filmer! Men Tarzan SKALL ses på engelska! ^^

2009-06-07 @ 15:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0