friday yes

Trevligt fika, och mestadels trevliga människor bortsett från majoriteten av tiden då majoriteten av människorna sysselsatte sig att att trycka ned mig mentalt. Men det är ok älskar er ändååååå ;) ;) ;) (Men ni får fan ha överseende att skriker när jag blir irriterad!)

Älskar fika <3
Nu ska jag bege mig mot MHcentrum och äta pizza med mother. Därefter ska jag glida ner till Hillevi med en cykeltramp turning on 2 tomorrow på min bike och eftere det chillandet blire ännu mer chill på  väst på stan. Antingen @ Linn eller hos "min extramorsa" (???????), det lutar åt Linn. It's going to be funny yeeees.

Nu blir jag typ stressad, måste gå om typ en halv minut eller så.

och som Emma skulle ha uttryckt det: "See ya, don't wanna be ya!".

 PS Ni som är fyllda 20 och har noll planer för kvällen kan ju alltid glida förbi Scharren och se Vilhelms band uppträda. Plector.  DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0