så jävla ovärt

Nu är det hundra procent säkert: jag HATAR psykologi så jävla mycket. Men mest av allt hatar jag idioten. Följdfrågan blir nu: varför valde jag psy B??? Det är fan en gåta utan svar. Så jävla ovärt. Måste göra det där jävla arbetet nu iaf, hoppas man får liiiite sömn fast det är nog för mycket begärt. Tur att The Knife finns.

Såg en jävligt stressande slutdebatt inför EUvalet ikväll på tvåan. Jag ogillar debatter för majoriteten av deltagarna är alltid så jävla sura, och de avbryter alltid varann innan folk pratat klart. Jag förstår såklart att det är så utförandet av en debatt är; stressigt och mycket snack, men jag ogillar fortfarande när folk avbryter varann. Jobbigt att lyssna på.

Men som tur är så har jag mitt på det torra vad gäller röstningen, debatten var mest för att styrka det jag tyckte, men åsikterna ändrades inte. Om du ska rösta; kan detta test kanske vägleda:

 TESTA DIG HÄR: Så borde du rösta i EU-valet
 
sömn är lyx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0