scientist

His clothes are dirty but his hands are clean
And you're the best thing that he's ever seen

 Stay, lady, stay, stay with your man awhile
Why wait any longer for the world to begin
You can have your cake and eat it too

Kom just på att jag faktiskt indirekt har Bob Dylan LPskivor, som jag inte lyssnat på ännu. Sjukt dumt, det ska jag råda bot på under sommaren. Då skall jag även lära mig 'Hurricane' utantill (den är ca åtta min lång med nya verser hela tiden. Nästan som 'Rövarkungens Ö'  med Nationalteatern: 12 min med nya verser och JAG KAN HELA HEJ DÅ)

Har spenderat kvällen med städning, städning och åter städning och det känns så jävla skönt efteråt. Man blir som lugn när det inte är kaos på rummet. Man kan chilla bättre! Just nu är jag lite halvt avis på att ALLA har klassdag imorrn medan BL2 skall spendera förmiddagen med scenografiuppsättning inför skolavslutningen. Hoppas ni är jävligt tacksamma för det vi gjort när ni sitter i Valhalla på onsdagmorgonen!


(Ojuste jag glömde ju - scenografin med irritationsobjektet nr ett extra närvarande är ju inte jobbigt - för vi chillar, dampar, springer runt och har oss. Vilken tur!)

(lägg märke till Anastasia i mitten)

Be grateful! Men förhoppningsvis ses vi x antal ggr under sommarn ändå - det är vår vision - och då spelar väl en klassdag mer eller mindre mer eller mindre roll antar jag. Hajar ni vad jag menar? Ugly expression förresten... hajar. Hmmm


TAGGA SOMMAR, JAAAAA???????????????????????

men först ska jag upp äckligt tidigt imorrn; så goder natter

En sista bild för idag; på linns kissebebisar <333:

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

inte sötare än våra kissar :(

2009-06-09 @ 22:59:22
URL: http://magganocarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0