Peace and Loooooove yeeees!

Good day sunshine!

Good day U-me-Åååå

Home Sweet Home. Äta. Slockna. Vakna. Duscha. Sova i 14 underbaraste timmar.

Den här veckan har varit så sjukt jävla bra så det går ej att beskriva i ord. Så ska jag ens försöka, är därmed frågan? Kan försöka lite grann iaf:

Man vaknar varje dag, med dödsångest pga värmen. Sen dankar, dankar och dankar man. Ligger i en underbar park med sol & värme och sover och steker och ääääter. Se drar man in till Borlänge centrum yeah och käkar god men onyttig & fet mat. Sen visiteras man 1000 ggr per dag, man går in & ut från camping & festival all the time.

Har träffat så sjukt många trevliga människor (bl.a emil&carro - de ä-g-d-e!), sett flera asbra konserter (LYKKE LI!!!!), haft askul hela tiden, varit äckligt elak mot mina vänner när min kropp hade matbrist (blir en riktig bitch då, förlåt), varit med om helgalna grejer, rökt lite för mycket (förlåt igen), laddat mobilen och snyltat på toan på Borlänge Bibliotek, ljugit för en alkis att vi har ett askänt band som heter Hamlet och som skulle spela på Utopia på Peace & Love och han lovade att planka in för att se oss, blivit förvånad över Michael Jacksons död, mått dåligt fysiskt men fan i mej aldrig psykiskt (!)

Blivit underbart glad när våra grannar spelade Beatles och annan 60-70tals musik (kärlek), blivit less på Piraten:- "Aaarrrgh!" "Det e naaaaajs!" "Vill du ha en återställare? Arrrrghh!" "Kan ni komma och tagga min kompis? " (tagga hans kompis typ 08.00 när man själv är jääävligt otaggad, för övrigt), blivit rädd för clownäcklet, skrikit Ronja Rövardotter (Sonja & Pirk), sjungit "Äre förfest i vårat tält? Så vi kan supa supa supa supa sup tills vi stup!" med melodin till Magnus Ugglas låt, hatat värme, älskat värme, älskat livet så jävla mycket.

Tack världens bästa vänner för en underbar vecka!!




Festival är så jävla mycket min grej, har jag lärt mig.

Och Emma - du är förlåten men gör FAN aldrig om det vännen, vi blev rädda!!!! :(

PS vill ni se fler bilder, gå in på bilddagboken, mitt nickname är samma dvs Filippen DS

Kommentarer
Postat av: J

Omg, händelserik vecka alltså ;) Nu får du ta och vila dig efter allt slit och skrik och tagga sommarvärmen här i umeå! ;D

2009-06-29 @ 18:03:57
URL: http://Jennieber.blogspot.com
Postat av: Emma The Queen

FÖRLÅT IGEN GUMMAN :( :( men som jag sa förut: "caught in the moment"



puss på stjärten

2009-06-29 @ 19:53:09
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Oz

Mmm, Vi ägde hårt. Tjuvarna Ägde hårdast, haha

2009-06-29 @ 23:02:55
URL: http://oceanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0