En bussresa att längta efter

Well hello there folks! Sitter nu på bussresan hem mot Umeå. Hatar allt som oftast tekniken men just nu kan jag bara älska den. Har nyss sett lite Family Guy och försökt hålla mig för skratt eftersom endast motorerna i bussen hörs och skall så förbli. Taggar Beatles och mp3 är den bästa uppfinningen alla gånger, så enkelt äre med det va. Helgen har varit sjuuukt kul och jag hann knappt komma till Eija innan jag skulle hem, men det har varit värt.

Så natten igenom blire nog musik, feels kind of nice. Jag slipper åtminstone ta del av snöovädret ute och det är ett plus. Ge mig vår snart, p-p-p-leeaaaase! Imorrn kommer jag förmodligen sova på dagen för att på kvällen bege mig mot Hanna The Man och drinkkväll med några tjejer i klassen, it's gonna be funny I tell ya'll! Nej, nu ska jag se mer Family Guy, asnice.

Plus att jag nyss upptäckt att ananaschips är gott. Sådant har vi inte i Umeå! Men vi har en massa björkar dock, det kanske överväger, vad vet jag. Drick en kopp te åt mig nu, är sjukt sugen.

Bye bye bye

Isn't it good, Norwegian wood?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0