födelsedagsfikaaaa

Tidig men mysig kväll hos The Twins, numera namngivna "artonåringarna". Gofika, fest-på-slottet snack och en timmes mörkhet i Emmas rum (Earth Hour). Trevligt trevligt! När jag och Monica vandrade hemmåt så var det en bil som tutade på någon av oss (en vit volvo?) och jag blev seriöst hur jävla rädd som helst för det var oväntat och biltutor låter riktigt högt i den annars så tysta vinternatten. Hur som helst - det är så drygt när man råkar ut för folk på moppe eller i bil som tutar, för när det sker vet man inte vem det är, och i efterhand får man heller aldrig veta, för personen i fråga säger ju aldrig:  "Åh hej jag såg dig förrut då tutade jag lol hej då". Fett ovärt egentligen.


För att han är dank. Plus att Bandit och Bibi borde ha ungar, de skulle bli asgölliga juuu

Nu ska jag nog ta och sova snart, känns som bästa kuren mot den kommande förkylningen som jag ska försöka motverka. Går inte att vara sjuk i helgen, det vägrar jag! I refuse to be - sick.  Glöm inte att den totalt meningslösa samt omoderna (fast egentligen är det en hyffsat modern företeelse. Men principen känns omodern) sommartidsställningen som sker inatt. Och hur var det nu - jo på sommarn ställer man fram utemöblerna. Så jävla onödigt....

Te med honung, godernatter!

Kommentarer
Postat av: Hanna

inte för att det här har något med inlägget att göra men SE vad dåligt facebook är!!:D http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article4459085.ab

thih:D

2009-03-29 @ 16:30:52
URL: http://pokerhanna.blogg.se/
Postat av: / Filippa

HAHA ja, du märker ju att artikeln stämmer, jag håller på att bli sjuk! lololol men ärligt talat är facebook en ovärd sida

2009-03-29 @ 17:29:24
URL: http://f

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0