Grape än en gång

He's a real nowhere Man,
Sitting in his Nowhere Land,
Making all his nowhere plans
for nobody.

Doesn't have a point of view,
Knows not where he's going to,
Isn't he a bit like you and me?
Nowhere Man, please listen,
You don't know what you're missin',
Nowhere Man, the world is at your command.



Trevligt trevligt, men synd att twinsen inte behagade närvara. Jag hoppas dock att de hade en finfin kväll iaf :) Vi såg Gilbert Grape med världens snyggaste Johnny Glad och av någon anledning gillade jag filmen mest någonsin av alla gånger jag sett den. I nian hatade och ratade jag den, men nu förstod jag allt, jag förstod stackars Gille (Gilbert alltså). Men Lova hade inget medlidande för tjockmamman och det tycker jag var lite elakt... Vi har även kommit överrens om att aldrig mer äta chips, fyfan vad äckligt det är!!! Jag har mått äckligt (Jessica sa att man inte kan MÅ äckligt, men det kan man fan visst!) i två timmar nu... äckelchips. No more!

  


Imorrn ska jag va så underbart pluggis att jag drar till Jenny för att plugga matte. Hon vet dock inte att det bara är ett svepskäl för mig att få komma till henne och chilla, dricka gott te samt klappa Miltongubben. No more mathematics!

Jag hade även en icke-beatles-period (som innebar att jag inte lyssnade på de varje dag, hemska tanke...) under hela februari typ, men ibland måste man vara ifrån något för att kunna uppskatta det ännu mera sen - så nu är vi close like this |---| igen. Asvärt!

Gonatt

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag ska nog få dig att plugga ;)

2009-03-08 @ 12:14:45
URL: http://Jennieber.blogspot.com
Postat av: Monica

Synd att inte jag behagade närvara heller, men en annan gång så! ;)

2009-03-08 @ 23:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0