Måndag 16/3-09

One day you'll find that I have gone
But tomorrow may rain,
so I'll follow the sun
But tomorrow may rain,
so I'll follow the sun

Seriöst, jag åt middag för 2 jävla timmar sedan och jag mår fortfarande illa!!! Vi har haft födelsedagsfirande för 21-åriga sudden och det var gomaaaat (därav att jag åt så mycket vilket ledde till mitt nuvarande fysiska mående). Illa mår jag, men lika glad för det är jag - men gladast e nog räven skulle jag tro. För vet du vad? Nu har jag inga mer äckeluppgifter till skolan på ett bra tag! Låtom mig illustrera:

1. Redovisning Droger, Sve B - Finito
2. Inlämning av Debattext om Droger, Sve B - Finito
3. Arbete om Mahatma Gandhi och Imperialismen, Hi A - Finito
4. Arbete om de olika psykologiska förklaringsmodellerna, Psy A - Finito
5. Hemprov, Ma B - Finito
6. Boken Flyga Drake, Sve B - Finito
7. Alla äckliga tryck, Bild - Finito
8. Arbete om Musik, KuHi A - inte påbörjat, men ett simpelt arbete

Fattar ni hur tillfredsställande det är att titta på den här listan??????? JAG KAN ANDAS, jag ska få sova inatt! PLUS att det inte är nån dryg bildlektion med irritationsobjekt nummer ett imorrn, nämligen friluftsdag och således promenad runt Nydalasjön för min del. Promenad med mina fina vännnnnnner :) :) Blir heelt ok!

SNART

Idag har jag lagt märke till att jag svarar: "Ahjuste. Ah juste!" på det mesta folk säger. Eller jag svarar så när jag håller med samt känner igen deet de pratar om. Jag måste lägga ner det fort som satan för det låter helt cp. Eller hur? Ahjuste!

Kul födelsedagsfirande, kul att träffa bror för första gången på 3 veckor. Även kul att träffa Hillevi. Det såg lustigt ut för både hon & Jonas var bandagerade, banderade, vad fan heter det??? Båda hade iaf bandage; Hillevi på handen för AJ vad kniven skar henne, och Jonas runt sitt snaggade huvud pga slag mot örat (tränar boxning).

Nu ska jag fortsätta lyssna på The Kniiiife samt C-H-I-L-L-A, med all rätt!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

men jag då, jag säger "Ah" precis som nils och leon gör hela tiden! sjukt dryyyygt

2009-03-16 @ 22:09:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0