onice, ja!!!!

Okej, nu vill jag bara säga att nu tror jag på spöken på riktigt, så jävla obehagligt!!!!!!!!! Jag letade efter min concealerpensel som jag vet att jag använde igår, tvättade, samt lade där den ska ligga. Nu har jag letat efter den i 10 min ÖVERALLT, inkluderat där den alltid ligger, där letade jag noggrannast såklart, eftersom det logiska är att den ligger där. Jag blev skitsur för att jag inte hittade den, och gav upp. Sedan, 2 min senare, när jag blickar mot hyllan, SÅ LIGGER DEN DÄR, fullt synlig, ingen har varit i närheten för jag stod bredvid stället exakt hela tiden. Grejen är att den ligger så jävla tydligt och jag VET att den inte låg där, för jag kollade hur noga som helst! Man vet det man vet bara, och jag är så jävla säker... Jag ska fan aldrig gå in i mitt rum mer, tur att jag ska ut nu iaf...

Och nu tror jag till 100% på det Hanna sa förrut

Kommentarer
Postat av: Monica

Klart spöken finns! ^^

2009-03-22 @ 17:22:47
Postat av: Emma The Queen

Men det har jag ju alltid sagt, SPÖKEN FINNS! Men dom är inte läskiga, bara snälla

2009-03-22 @ 17:41:23
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Anonym

mamma var som tidigare nämnt helt övertygad om att det var kurt cobain som spökade i mitt rum... (eftersom alla vi tre systrar varit lite för taggad i honom) men jag tror inte att kurt skulle va så evil;)

2009-03-22 @ 19:27:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0