Onsdag 25/3-2009

Från Für Elise till The Knife, från att spela till att lyssna alltså, ändå värt. Det är nåt speciellt med varma drycker, can't describe it (för tillfället syftar jag på kaffe, men te asäger också). För att kommentera kommentaren på förra inlägget:

Postat av: Anonym

men facebook, lol, tööönt:)

så måste jag säga att jag håller med till fullo! Sidan är för övrigt onödigt komplicerad, jag fattar fan inget av den...Hjälp? Lika bra det iofs,  'cause it's as boring as I thought it would be you know! Men jag chillar ändå. Och lille Mietekgubben idag, vad hemskt och rörande det var. Kommer aldrig uppleva en lika tyst aula i mitt liv, skulle jag tro.

Hade jag haft tid och ork skulle jag börjat läsa på hans bok som jag köpte: "De flesta bruka signera med 'Med Vänliga Hälsningar...' , men jag brukar skriva 'Kram' " (vad sööööt!). Men det vankas äckel KuHiuppgift som ska lämnas in och redovisas på fredag. Sjukt drygt för jag har verkligen inte lust att göra den, ingen inspiration. Morgondagens fotolektion kommer också suga...

Nej, ge mig helg tack, det skulle sitta fint. Visst skullere, va va va? Jag avundas de som ska på Umeå Open plus är taggade på det. Jag skulle själv kunnat fara dit om det hade funnits endagsbiljetter plus om det hade varit värt 300 riksdaler (vilket det inte är). Är sjukt sugen på konsert.  Men konserterna är inte lika sugna på mig helt enkelt, så jag får gilla läget (gilla läget, så jävla ugly uttryck... använd det aldrig!) helt enkelt.

Kul för övrigt att jag inte ätit våfflor idag... det är ju trots allt vårfrudagen och allt. I helgen, då jävlar

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

på lördag kväll får gänget komma hem till oss och fika!! det kommer några fler också, men det skulle vara nice om ni kom dit :)

2009-03-25 @ 20:02:20
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: POKERHANNA

haha, men cpdator, det var jag som kommenterade, men av någon jävla anledning så måste jag alltuid skriva namnet två gånger... annars sparas det inte:)

2009-03-26 @ 09:02:01
URL: http://pokerhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0