Tisdag 17/3-2009

Obladi oblada life goes on bra
Lala how the life goes on
Obladi Oblada life goes on bra
Lala how the life goes on.

Desmond takes a trolly to the jewellers stores
Buys a twenty carat golden ring
Takes it back to Molly waiting at the door
And as he gives it to her she begins to sing.


Promenix Nydala runt idag som sagt, eller vi gick väl inte runt hela... men det var en promenad iaf! Och idag arrivade våren till Umeå, sjuuukt gottgottogott väder. Har stekt med skinnis idag och inte frös man något, chilllll.

 

Kul även att träffa Linnizz för första gången på länge :) Det ägde, så att säga. Efter friluftsdagen så drog Emma, Linnizz & moí till Haga (vår gamla högstadieskola) och hälsade på. Tror inte jag har varit där på typ ett år? Länge sedan iaf, det var trevligt att träffa alla sköna gamla lärare igen; Ullis, Ellinor och Magnus. Vi stannade fan där länge också. Så trevligt varrrreee!

 

 

Vi schtékeeeer


Det roliga är att man slås av väldigt mycket känslor när man går längs korridoren. Allt ser nästan likadant ut, men det är inga människor av de man känner i närheten, bara massa -93 , -94,  -95or. Typ ostämning…. Högstadiet var mestadels nice, men jag längtar inte tillbaka. Haha, vi fick även vara med på en del av en biologilektion och se Hjärnkontoret med några sjuor, kind of funny. Lärde mig så sjuuukt mycket, alltså ni fattar inte!!! Det ägde.

 

Nu ska jag spendera min spare-time på roligare och viktigare saker. Hejssss

 

P.S Taggar Fekke på slottet om 2 helger!!!! It's gonna be a laaaat af  faaan! D.S


Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

haha älskar bilden, jag är lite smygstekig man förstår liksom att jag är stekig fastän mitt ansikte typ inte syns <3

2009-03-17 @ 18:54:18
URL: http://emmzangurl.blogg.se/
Postat av: Anonym

emma du är synonymt med stek, så javisst javisst!



/Filippa

2009-03-17 @ 20:11:42
Postat av: Jenny

Ingen är fri från fördomar har jag lärt mig idag, det var megaintressant du borde ha varit där :)

2009-03-17 @ 20:43:20
URL: http://jennieber.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0