trött?

Alla sömnlösa nätter
Allt rotlöst klamrande
Fast till allt som är konstant
Och allt som en gång var ditt

Och tänk om du hade gått en annan väg
Eller inte varit så korkad och gått ute själv
Du kanske hade fel kjol
Eller kanske gick för sakta
Det måste va' ditt fel
Det var aldrig ditt fel

Dom jävlarna ska skjutas

Hemvandrad från Umedalen once again. Det tog ett tag men nu sitter jag här. Är jävligt trött som kan gissas, blev inte mycket sömn inatt. Men jag föredrar att vara social framför att sova, så därför är det som det är. Riktigt trevlig kväll iaf, bilder finns på bilddagboken för den som är intresserad, med samma nickname som bloggen.  Känns skönt att ha flera lovdagar framför sig, det ska jag njuta av. Men först ska jag dricka en jävligt god kopp te. Hejz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0