Torsdag 26/3-2009

Är bloglovin nedlagt eller varför har ingen uppdaterat sin blogg på typ 10 h???? Jag vill åtminstone kunna läsa bloggar medan jag misslyckas med att skriva mitt KuHiarbete.  Var sjukt otaggad på denna dag när jag vaknade äckligt trött imorse, men det lönade sig i slutändan för med låga förväntningar så blir allt oftast över förväntan! Fotodag var inte så drygt som jag trodde, även om jag frös i min skinnis pga missbedömning av dagens temp. But I'm happy anyway. Tired, but happy.

  
Från dagens temadag i FotoA. Gissa var??????????????????

Dagens bästa var för övrigt efterlsyningen av Leon som "hemlig" satt upp runtomkring på Midgård, sjukt kul! Nu jag ska jag bete mig som en akademiker och inhämta mer information till arbetet i nationalencyklopedin samt Bonniers musiklexikon. Kunskap är makt, heter det ju.

Bra att det gick nice Hanna! Du kommer att äga allesammans skulle jag gissa! Taggar memma i helgen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0