Fredag 27/3-2008

Jag har sällan varit lika glad för helg, trots att jag ikväll bara tar det lugnt. Men det kanske är just det, att äntligen få chansen att viiiillllaaaa och chilla (eller jag chillar hela tiden det är mitt andranamn men nu menar jag chilla som i chilla på riktigt chill. Fattaru?), så N-I-C-E. Taggar underbar sömn när den infinner sig!

Trevlig dag med trevligt folk as usual, och bra timing när jag kom på nere vid kafeterian att jag glömde min påtårskopp uppe på bilden och Lova plötsligt står där med en kopp, ödet heter det!
 Hoppas att alla som är på Open har askul. Om 1½ h spelar Fever Ray, om 3½ h Frida Hyvönen, and I won't see them. Imorrn för exakt ett år sedan var jag på Umeå Open och hade kulkulkul. Idag för en månad sedan var jag i Sthlm och hade kulkulkul. Nu sitter jag här. Hmmm, det lät depp. Men jag har inte tråkigt :---)

Och ett tips till sjukismickis är att du bör watch out för dina motståndare i Last Man Standing:

Utanför körsalen, äckligt sent, idag:
Random naturarenare 1: Går Mikaela S i pluskören?
Jag: Nej
Random naturarenare 2: Jo det gör hon!
Jag: Nej, det gör hon inte, hon går i min klass och är inte med här
Random 1: Då myttar ni, ni har teamat med klassen och skyddar varann!
Sofia: Nej, hon går inte kör och är sjuk sedan en vecka tillbaka
Random 2: Det är därför vi inte sett till henne
Jag: Så är det, det är synd om henne! (för att hon är sjuk menar jag)

De ger med sig, inte riktigt troendes på oss varpå den ene vänder sig och säger: Det är inte synd om henne!

? ok ok if you say so, randóóóm. Men det är visst synd om henne :( sjukhet suger.

Så nu ska jag kolla upp vad de heter och varna mikaela. Även kul idag när någon trodde att Hanna var med i LMS och försökte eliminera henne med kudde: "Jag är inte den ni tror att jag är!". Undrar hur länge detta kommer hålla sig? Sjukt värt med iPod för den som vinner dock!!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, vilka jävla cp, det var säkert han som buffade till mig, jävla retards:)

2009-03-28 @ 11:46:06
URL: http://pokerhanna.blogg.se/
Postat av: mikaela

haha åhgud, du måste säga vilka det var sen så att jag kan hålla mig undan haha;D

2009-03-29 @ 18:09:02
URL: http://miickans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0