Ännu en söndag, tar dom aldrig slut eller?

"Ska du på House Of Metal, Ska du på Sweden Rock?" är en fråga som ställs av syskon (Hillevi, Vilhelm) ibland. Svaret blir alltid nej, och min följdfråga är varför alla mina kompisar dissar hårdrock? Jag är ingen genomgjuten hårdrockare, inte på långa vägar, men det finns så mycket bra musik, spec inom heavy metal som alla ignorerar. What a pity I say!

Istället får jag lyssna på Mötley Crüe, Scorpions, Skidrow, Marilyn Manson, Helloween, Megadeath osv mm etc i min ensamhet. Eller med syskon; Iron Maidenkonserten (även om jag aldrig lyssnar på de längre, den perioden är över) med Vilhelm i somras var cpbraaaa! Ägigt och kul så att säga



Men jag ska dra med er på Mötley Crüe, ni som ska med på Peace alltså, det får ni vara beredda på. Niceeee nice nice. Men först ska jag dricka en kopp kaffe.

En sak som suger med grupparbeten är att man faktiskt inte kan skita i uppgifterna. Eller kan kan man ju, det är dock inte jättesnällt mot resten av gruppen. Hur som helst; detta leder till att jag, i egenskap av en person som gillar att chilla väldigt mycket, måste göra min beskärda andel av arbetet nu, trots att jag vill chilla..... ändå kul?

Jajaja taggar iaf FREDAGFREDAGFREDAG ELLER VA SÄGERU EMMA??? VILL DU KÄNNA SMÄRTAN I HUDEN???? VILL DU VILL DU VILL DU????

jag joinar.

Kommentarer
Postat av: Emma The Queen

klart jag taggar fredag B) B)



2009-05-03 @ 22:43:07
URL: http://emmzangurl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0