GRATTIS LOOOVA!!!

Vet att klockan ännu ej är slagen 24:00, men jag gör detta innan för jag ska sova för omväxlings skull. (På så vis blir jag även först med att gratta <333)

GRATTIS ÄLSKADE LOVA, 18 BAST HAR DU ALLT BLIVIT!! Är det inte jävligt chill, nice OCH värt så säg mig!?

Fakta från wikidiki ändå interesting you know (man vet ju detta redan men som refreshing för Lova):

Myndighetsåldern, dvs den åldersgräns då man övergår från att vara omyndig till myndig, är i Sverige 18 år sedan 1974.
Myndiga personer har rätt att...
  • ...köpa alkoholhaltiga drycker i restauranger eller barer (dock är åldersgränsen på Systembolaget 20 år)
  • ...rösta i val.
  • ...ställa upp som kandidat i val.
  • ...ta körkort för personbil, tung lastbil och tung motorcykel
  • ...ingå äktenskap
  • ...köpa tobaksprodukter
Plus gå på afterwork en fredageftermiddag efter en tung skolvecka - lucky bastard....

GRATTIS ÄN EN GÅNG ÄLSKADE VÄN, SES IMOOOOORRN!!!



Kommentarer
Postat av: Lova

Tack, så mycket för överraskningen och allt!!! :):):):):):):) Jag har haft den bästa 18-årsdagen trots att jag blev helt pollendrogad på slutet. Mycket snart bär det av till Frankrike. Hej dåååå! PEACE

2009-05-16 @ 12:09:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0