"Men jag har ju inte gjort nåt?" "Nej precis!"

Mysig kväll med ½ of the gang och jag har ätit utan överdrift mitt livs godaste tacos. And here's the funny part : den var vegetarisk. "Hoppla Hallå!" tänker du "Hur gick fan det till? Kött som är så gott!!" men jag säger bara som det var. CPgott var det. På måndag har det gått åtminstone tre veckor (kan vara fyra, minns ej) sedan jag åt kött sist. Busigt! Inte jobbigt

Det är sjukt nice när man cyklar/promenerar hem på natten och det är sådär fuktig skogsluft ute, friskt och grönt. På Mariehemsängarna är det ALLTID dimma när man cyklar förbi på natten, det är trevligt tycker jaaag. En grej som i dessa sommarlovsnalkande tider sänker livsglädjen en promille, är att min hals vill mig något av ondo. När jag sväljer, sväljer jag glas inlindat i taggtråd och ett och annat rakblad. Det var även någon som stack en dolk i halsen och skar runt. Det gör lite ont kan jag medge.... ONTTT

Men nu ska jag nog bege mig, ska nämligen upp hyffsat tidigt för att först träffa Jenny och därefter Hanna. Jenny har fan inte sett min piercing IRL ännu så ni förstår att det var lite för länge sedan vi sågs sist. Blir chill på stan *Ber tilll vädergudarna*

Hejdå

PS glömde säga att vi såg Sagan om de två tornen och det var sjukt längesen jag såg nån av filmerna sist. Men varför är alla onda så jävla fula? Och varför tror skäggiga dvärgen att han är rolig? För det är han inte. Kommer fan se Frodos jävla face i mina drömmar. Well I hope not. DS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0