Sön 31/5-09

Sitter här och chillar i väntan på att den goda omeletten skall bli ready to eat. Ska bli gott! Igår hade vi myyys hos E&E at slottet. Blev mycket snack, lekande med VÄRLDENS SÖTASTE KATTUNGAR (!!!!), robinsonfinaltittande (till min förtret..), bärsande på altanen i världens bästa väder, längtande efter hamnen och Whitesnake (men vi hörde de bästa låtarna över älven, hördes asbra), kladdisbakande &  ätande och allmänt CHILLL

Vi beställde även  biljetter till festivalbussen, och nu börjar jag fatta hur lite tid det är kvar tills vi drar; ska bli så sjukt jävla äckligt KUUUL! Som ni kanske vet är det morsdag idag, så jag skall strax bege mig mot familjefika hos mother. Det blir trevligt och jag har hört rykten om nybakad rabarberpaj och det kommer sitta fintttt!!

Men innan dess ska jag ha en ännu mycket positiv gastronomisk upplevelse i form av god omelett. Hejzzz

Kommentarer
Postat av: jenny

Omeletter är grymt goda!

Hoppas du har haft en bra helg! Jag flyttar ju nästa söndag så då måste du ju komma och hälsa på veckan efter, vi kan chilla ;)

2009-05-31 @ 23:16:50
URL: http://Jennieber.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0